Nu brøler løverne igen i Nordjylland

0

ÅRETS BRØL 2016, Nordjyllands største temperaturmåling af virkningsfuld, kreativ og veludført markedsføring, har netop åbnet for indsendelse af bidrag til årets store nordjyske markedsføringskonkurrence. Det betyder, at reklame- og PR-bureauer, selvstændige kreative, producenter og annoncører endnu engang kan være med i kapløbet om titlen som regionens bedste inden for en lang række kategorier.

Efter tre års prøvetid har arrangørerne lagt ekstra meget energi i at skabe et historisk stort løvebrøl, idet ambitionen i år er mindst 175 konkurrencebidrag og +200 deltagere til den afsluttende prisfest, der finder sted fredag 11. november 2016 på WONDERLAND Spritten i Aalborg.

– Vi har rystet posen lidt og revideret kategorierne, så det i år bliver en endnu skarpere konkurrence. Desuden er vi meget glade for, at forbrugerekspert Anne Glad har sagt ja til at være medlem af juryen, der derudover fortsat består af nogle af landets skarpeste reklamefolk. Alt i alt ser vi frem til et brag af et brøl, fortæller Anita Møller fra Erhverv Norddanmarks styrekomité, der arrangerer ÅRETS BRØL.

De 21 kategorier fra 2015 er til ÅRETS BRØL 2016 tilpasset en smule og er nu samlet under tre temaer: Kampagne & FilmDigitalt samt Design & Foto. Samtlige kategorier kan ses på adressen http://aaretsbrol.dk/Indhold/Konkurrencen/Kategorierne. Juryen har også i år mulighed for at uddele en Grand Prix. Det er konkurrencens fornemste pris, der går på tværs af alle kategorier og er en særlig anerkendelse af årets fremmeste arbejde.

– I lighed med tidligere er der i hver af kategorierne kun noget at komme efter for vinderen – ligesom ude i den virkelighed, som vi ønsker at afspejle, kommenterer Anita Møller.

ÅRETS BRØL arrangeres af Erhverv Norddanmark, der er Aalborg-regionens største erhvervsorganisation. Der er dog tale om så stort et arrangement, at det ikke kan gennemføres uden medvirken fra en række støtter. Det drejer sig om &Co, Clienti, Danske Bank, DiaPhoni, Ebbe Rubien & Partners, Jysk Analyse, KONXION, Lange PR, leogriffin.dk, MEAT, Nordjyske Medier, Sphion, WONDERLAND Spritten, steen-bjerre.dk og TV2/Danmark.

JURY I 2016

  • Thomas Hoffmann – Kreativ direktør og indehaver, &Co.; formand for ÅRETS BRØL-juryen 2013, 2014 og 2015.
  • Niels Heilberg, senior creative, Hjaltelin Stahl; formand for Creative Circle 2005-2015
  • Trols Nørlem, director, Designit
  • Kirsten Poulsen, direktør og indehaver, Firstmove
  • Rasmus Dunvad, kreativ direktør, Marv (Aarhus); tidligere blandt andet hos Uncle Grey, Courage Euro RSCG og Envision.
  • Anne Glad, forbrugerekspert, Envision (Aarhus), livsstilsekspert i “Kender du typen?” på DR siden 2009 og derudover engageret i PostNords frimærkeråd, bestyrelsen for Julemærkefonden, præsidiet for UNICEF Danmark og bestyrelsen for Aarhus 2017, medlem af bestyrelsen for Creative Circle 2001-06, de sidste to år som formand.

 

Del

Lukket for kommentarer

Denne webside benytter Cookies til at forbedre din oplevelse. Ved at bruge websiden accepterer du dette! Læs mere om dette

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close